Anak Yang Patuh  

Posted by Unknown

Dalam satu kelas darjah satu,seorang ustaz bertanya kepada pelajarnya."kamu hendak ke mana?syurga atau neraka?siapa yang hendak ke syurga..angkat tangan!!" maka semua pelajarnya pun mengangkat tangan kecuali seorang murid.

Kemudian ustaz itu pun bertanya lagi,siapa hendak ke neraka?"semua pelajar tidak mengangkat tangan termasuk seorang murid tadi.dengan kehairanan ustaz itu bertanya.bila saya tanya nak masuk syurga.awak tak angkat tangan..bila saya tanya nak ke neraka pun awak tak angkat tangan.habis awak nak ke mana??".Jawab murid itu"saya tidak mahu pergi ke mana ustaz.bapa saya suruh saya datang sini belajar,dia pesan.jangan pergi kemana-mana,tunggu sampai dia jemput"

5 comments

hahaha... lurus sungguh ank bapak ni...

bagus btul anak bapa tuh.dgr ckp.

hahaha... sambil terguling-guling.

Baik anak bapak. Cam tu ler, nanti tak hilang kan.

hahhahahahah muahahhahahh~...
sabarjela aku

mcm ank aku je ni...haha

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA