Tawaran Kerja  

Posted by Unknown

Anda berminat dalam membantu benteng pertahanan negara?

Sertai kami dalam usaha membanteras gejala jenayah dan keganasan demi keamanan tanah air tercinta.

Syarat-syarat kelayakan:

i.)Sihat tubuh badan dan tidak menghidapi penyakit kronik.

ii.)Tidak rabun warna,

iii.)Berumur di antara 18-40 tahun

Insentif :

i.)Basic pendapatan RM1800

ii.)Elaun bulanan RM300

iii.)Elaun uniform RM150/tahun

iii.)Kursus mempertahankan diri secara percuma

Temuduga terbuka mulai 23 April 2009- 23 Mei 2009.

Tempat temuduga:

i.)Suria klcc :

ii.)Midvalley

Jawatan / Profesion disediakan :

Power rangers ,Kluangman,Ultraman ,Spiderman dan Sailormoon(lelaki sahaja)

Cita-Cita  

Posted by Unknown

Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajar-pelajarnya.Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.

Abu berdiri dan berkata , nama saya Abu Bin Dollah, bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang, jadi boleh la saya pergi ke Australia,Eropah, Iraq, dan sebagainya.

Seorang pelajar perempuan yang duduk di sebelah tepi berdiri dan berkata, nama saya Noni Binti Samad. Kalau besar nati, saya nak jadi surirumah tangga dan mempunyai anak-anak yang comel.

Bagus! jawab cikgu.Jadi surirumah tangga merupakan cita-cita yang mulia..siapa lagi?tanya cikgu tersebut.

Seman berdiri dan berkata, saya Seman Bin Leman, bila besar nanti saya bercita-cita untuk membantu noni mencapai cita-citanya..

Bila mendengar kata-kata itu,cikgu tersebut terus pengsan

Sampai Ipoh  

Posted by Unknown

Suatu hari, seorang ibu menghantar anaknya yang baru berusia 5 tahun menaiki bas ekspres Kuala Lumpur - Kangar. Ibu itu berpesan pada pemandu bas, Encik.. tolong tengokkan anak saya ya... Nanti kalau sampai di Ipoh... cakap pada anak saya.
Sepanjang perjalanan, si anak ini cerewet sekali. setiap seminit dia akan bertanya pada penumpang disebelahnya..
Sudah sampai Ipoh belom?
Hari mulai malam dan anak itu masih terus bertanya-tanya. Penumpang disebelahnya menjawab..
Tidor aje la.. Belom sampai lagi ni.. nanti kalau sampai saya akan kejutkan!
Tapi si anak tidak mahu diam.. dia pergi ke depan dan bertanya pada pemandu untuk kesekian kalinya,
Pakcik.. sudah sampai Ipoh ke belom?
Pemandu yang sudah keletihan menjawap soalan itu berkata..
Belom! Tidur aja la! Nanti kalau dah sampai kat Ipoh.. pasti dikejutkan..!
Kali ini, si anak tidak bertanya lagi, dia tertidur nyenyak sekali. Kerana suara si anak tidak kedengaran lagi.. semua orang di dalam bas lupa pada si anak, sehingga ketika sampai di Ipoh.. tidak ada seorang pun yang membangunkannya. Hinggalah melepasi Alor Setar..si anak masih tertidur dan tidak bangun-bangun.Tersedarlah si pemandu yang dia lupa membangunkan si anak. Lalu ia bertanya pada para penumpang..
Encik-encik dan puan-puan sekalian.. bagaimana ni.. perlukan kita hantar semula anak ini?
Para penumpang pun merasa bersalah kerana turut melupakan si anak dan setuju menghantar si anak kembali ke Ipoh... Maka berpatah kembalilah rombongan bas itu menuju ke Ipoh.. Sesampai di Ipoh... si anak dibangunkan.
Nak! Sudah sampai di Ipoh! cepat bangun! Kata Pemandu..
Si anak bangun dan berkata..
Oh sudah sampai ya!
lalu si anak pun membuka beg pakaiannya dan mengeluarkan nasi bungkusnya... Seluruh penumpang kehairanan...
Bukankah kamu hendak turun di Ipoh? tanya pemandu kebingungan.
Tidak lah.. mama saya pesan.. kalau sudah sampai di Ipoh.. saya boleh makan nasi bungkus ni!..pemandu bas yang mendengar kata-kata itu kemudiannya terus pengsan

Yang Satu Ini  

Posted by Unknown

Dua orang budak kecil, Abu dan Mimie bermain di sebuah taman, dan mereka mulai bertanding pendapat tentang mana yang lebih baik, lelaki atau wanita. Setelah lama berlawan pendapat, Abu berdiri dan membuka seluarnya. Kemudian berkata, Lelaki lebih baik daripada wanita kerana memiliki yang satu ini!.
Mimie melihat Abu dengan sedih, kerana dia sedar yang dia tidak memiliki yang satu itu. Mimie menangis dan berlari ke rumahnya dan terus mendapatkan ibunya. Seketika kemudian Mimie keluar dengan senyum lebar.
Ibuku kata perempuan lebih baik daripada lelaki Abu membantah dan membuka seluarnya, tapi wanita tak ada yang satu ini ! Mimie hanya melihat Abu, kemudian mengangkat kainnya, dan berkata,
Ibuku kata, selagi saya memiliki yang satu ini....saya boleh mendapatkan yang seperti kamu miliki sebanyak yang saya mahu !

Silap  

Posted by Unknown

suatu hari Akmal yang 1st time datang bandar nie..dia mmg kagum giler dengan kemajuaan malaysia...besa la...kt kampung habis tinggi..pokok kelapa ja...

dah alang22 kuar bandar..kat kl lak tu..dia pun..ronda22 la..bangun tinggi tu xyah heran la..dia mmg syok gler..

lepas jalan22 n dia nampak banayak yang bezanya bandar nie ngn kampun...bukan kata bangunan..orang n pakaian...pehhh..cmua mamtop beb..leleh...

sekali dia dahaga..pe g..dia pun singgah ar kt satu gerai nie..mula22 nk psn dia malu22 kut2 kt bndar lain cara nk pesan dia ngn kampung...tiba-tiba dia dengar sorang mamat nie oder..

mamat : air kopi kawwww pnya ya...cepat ckt..

kata mamat tu kt glz yang ambil pesanan tu...so akmal pun kata dalam hati...mcm nie ka nk pesan kat bandar

glz : nk pesan pe bang???

akmal : air susu kawwww punya ya..cpt ckt

kata akmal sambil terseny..

glz : panggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

akmal : ??????? salah ka???

Kajian Tabiat Burung  

Posted by Unknown

Satu kajian telah dilakukan baru-baru ini terhadap lebih kurung 5000 orang lelaki.soalan kaji selidiknya adalah "kenapakah agaknya si burung lelaki berdiri semasa berada dalam kemaluan perempuan"
hasil daripada 5000 orang responden yang ditanya,kesimpulan jawapan yang ditanya amat memeranjatkan iaitu :
kerana "didalam lubang kemaluan perempuan tiada kerusi"

Tutup Mulut Kau  

Posted by Unknown

Semasa hari persandingan Rizal dan jenet, ketika acara makan beradap, ayah Jenet bertanya kepada tetamu yang hadir ketika itu. Adakah diantara para hadirin yang hadir ini merasa keberatan dan kekurangan tentang majlis hari ini ? Tiba-tiba terdengar suara yang halus menjawab, Ya, ada saya banyak nak komplen dan tak puas hati !. Masakan tak sedap, pengantin perempuan tidak lawa, suasana tidak meriah Ayah Jenet memusingkan mukanya untuk menegur dengan berbisik. Hei malaun tutup mulut kau ! Kamu kan pengantin lelaki !

20 Minit Lagi  

Posted by Unknown

Sewaktu petang, ketika Ali dan Hasan sedang berjalan di padang rumput, Ali terasa hendak kencing. Ketika Ali kencing tiba-tiba seekor ular melompat dan mematuk burung Ali.
Ali : Aduuuuuuuuuuuuuyaaaaiiiiiiiiii !!!
Hasan : Kenapa?
Ali : Aku dipatuk ular. Cepat telefon doktor.
Dengan menggunakkan henpon, Hasan menelefon doktor untuk bertanya..
Hasan : Doktor, kawan saya dipatut ular. Apa yang mesti saya buat?
Doktor : Ular jenis apa?
Hasan : Saya tak tahu. Panjangnya 1 meter berbelang hijau-kuning.
Doktor : Ya... Ya...
Hasan : Macammana doktor?
Doktor : Ular itu berbisa. Kamu mesti mengisap keluar bisanya. Kalau tidak kawan kamu akan mati dalam masa setengah jam.
Hasan menutup henponnya. Ali yang sudah pucat lesi macam mayat bertanya apa jawapan doktor. Dengan lemah Hasan memandang burung Ali untuk seketika. Setelah lima minit kemudian Hasan berkata : Doktor kata nyawa kau hanya tinggal 20 minit lagi.

Beruk  

Posted by Unknown

Dalam sebuah tadika, 2 kanak-kanak sedang bergaduh.

Sam : kau memang beruk la?
Dol : kau la beruk..!
Sam : kau la beruk..kata aku plak?

Kemudian datanglah cikgu tadika untuk meleraikan pertengkaran tersebut.

Cikgu : Apa pasal gaduh-gaduh nie. Tak baik tau?
Dol : Beruk nie kata saya beruk cikgu?
Cikgu : Sam, Dol mari sini. Cuba tengok tangan kamu? Sama kan?
Sam & Dol : Sama cikgu!!
Cikgu : Cuba tengok mata, hidung dan telinga kamu.. Sama jugak kan?
Sam & Dol : Sama jugak cikgu!!
Cikgu : Kalau dah semuanya sama, kalau Dol BERUK kamu pun BERUK jugak lah Sam.! Paham?
Sam & Dol : Paham cikgu!
Sam : Tapi mengapa tangan, mata, hidung dan telinga cikgu sama macam kami? Cikgu pun
BERUK jugak ker??
Cikgu : Sabar jer laaa.!! (dalam ati)

Salah Rendam  

Posted by Unknown

Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa seorang bomoh yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit petua.

Pemuda : Tok, saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih belum bersedia. Bagilah petua untuk saya menghadapi malam pertama nanti.

Bomoh : Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi lelaki. Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang tidak dapat dilupakan oleh isteri kamu nanti.

Pemuda : Bagaimanakah caranya tok bomoh.

Bomoh : Begini,kamu seharusnya membesarkan alat kelaminmu dan ini akan membuatkan isterimu menjerit pada malam pertamanya.

Pemuda : Bagaimana caranya tok ?

Bomoh : Kamu mesti merendam alat kelaminmu setiap malam dalam air teh setiap malam sehinggalah malam pertamamu.

Pemuda tersebut balik ke rumah dan melakukan apa yang dikata oleh tok bomoh pada setiap malam.

Pada malam pertamanya, tok bomoh juga berada dirumahnya. Tiba-tiba kedengaran isteri pemuda itu menjerit kuat. Tok bomoh mula terfikir akan kehebatan petua yang diberikannya kepada pemuda tersebut. Tiba-tiba pemuda tersebut keluar dari biliknya dengan wajah yang sedih. Tok bomoh hairan lalu bertanya kepada pemuda tersebut.

Bomoh : Kenapa cepat sangat..?

Pemuda : Saya punya memamng panjang tok tapi kenapa hanya sebesar pensil saja...?

Bomoh : Adakah kamu ikut petua yang tok ajarkan...?

Pemuda : Sudah tok. Tiap-tiap malam saya merendam saya punya dalam segelas air teh.

Bomoh : Teh apa yang kamu gunakan ?

Pemuda : ????????? Mustika Ratu - Slimming Tea tok...

Pictures  

Posted by Unknown



ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA