Pernah Naik Motor Harley Tak?  

Posted by Unknown

Dua orang pemuda sedang asyik naik kereta,tiba2 sebuah motor harley davidson memintas kereta mereka dan penunggangnya berteriak,aloo..bro!korang pernah naik harley ke belum?dan kemudian meluncur laju.

hampeh mamat tu!baru naik harley dah sombong!kita kejar!kata pemuda yang memandu.jom!balas temannya.

mereka memecut dan berhasil memintas harley.tak lama kemudian,harley tersebut berhasil memintas lagi,dan penunggangnya berteriak,bro!korang penah naik harley tak?dan harley itu meluncur laju meninggalkan kereta kedua pemuda itu.

ampeh!berlagak....eksiden baru padan muka!jerit pemuda yang memandu kereta tersebut.

rupanya di suatu selekoh tajam,harley tersebut memang kemalangan dan penunggangnya dihempap motor.setelah tahu yang terlibat itu ialah harley yang berlagak tadi kedua orang pemuda itu berhenti dan menghampiri penunggang tersebut.

bro..korang pernah naik harley tak ehh...?kata penunggang harley sambil menahan sakit.

hoh!kau ni dah eksiden macam ni pun masih nak berlagak lagi ya?apa yang kau nak haa?kata salah seorang pemuda itu.

lalu penunggang harley itu pun menjawab,maksud aku,aku nak tanya kalau korang pernah naik harley...boleh la bagitau ku kat mana BREK moto nih!

1 comments

I heard a lot of interesting things here

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA