Alahai Atan  

Posted by Unknown

Di sebuah sekolah rendah Kg Melaka seorang guru sedang mengajar mata pelajaran matematik. Tiap kali dia mengajar dia tengok salah seorang anak murid dia asyik meludah kat tapak tangan kemudian gosok kat kepala. hari2 guru ni perhatikan tabiat anak muridnya itu, satu hari dia tanya.
guru: Atan! datang depan sini
atan: saya datang cikgu
guru: tiap kali saya mengajar saya lihat awak ludah tapak tangan kemudian sapu kat kepala awak, mengapa awak buat macam tu?
atan: saya tak faham matematik cikgu saya buat macam ni supaya apa yang cikgu ajar senang masuk dalam otak saya.
guru: siapa yg ajar atan macam tu?
atan: emak saya cikgu.
guru : apa yg emak cakap?
atan: bila malam saya tidor dengan ayah dan emak saya, lampu semua tutup, saya dengar emak saya cakap dengan ayah saya kalau susah2 nak masuk sapu air ludah tang kepala.
cikgu yang mendengar kata-kata tersebut terus pengsan.

2 comments

sempoi..sempoi..

betul tu..
kalau susah nak masuh sapu air sikit.
wakaka~

hihi..mcm biase jek :p

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA