Warga Tua  

Posted by Unknown

Di sebuah rumah warga tua kelihatan dua org warga tua sedang berehat di bawah pokok.

Ali: Man aku ni dah tua sangat lah.umor dah 83 taun.badan2 sume dah sakit2.aku tau ko pun sebaya dengan aku.pe ko rase sekarang.
Man: Aku rase macam bayi baru lahir.
Ali: Bayi baru lahir?.nape lak man ko cakap camtu.
Man: Yela, rambut takde.gigi takde.pastu aku rase cam dah terbuang air besor kat dalam pampers lak skang ni.

P/S Power Renjis : PAS kekalkan kerusi DUN Permatang Pasir, majoriti 4,551. UMNO makin lemah dan akan terus kalah?

3 comments

hahaha
bayi yg tua :DD
benjamin button!

Jagalah Mak dan Ayah kita yg dah tua.. Jgn ditinggalkan di rumah warga tua..

Klaka..klaka...putus urat keting aku..

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA