Jam Dinding  

Posted by Power Renjis

Ada sekali tu ketua kampung orang asli telah dihadiahkan jam dinding oleh pihak tentera kerana tolong mereka dalam operasi.Alangkah bangganya ketua org asli tersebut bila jam tersebut digantungkan di depan pintu rumahny & orang kampung sering datang melihat jam tersebut sebagai perhiasan kerana pada mase itu mereka tak tahu menggunakan jam utk melihat waktu. 1 hari jarum jam itu berhenti bergerak.Masa itu punyelah ramai anak buah ketua orang asli kat halaman rumah sedang melihat jam tersebut. Maka ketua kampung pon tunjuk tererlah,lalu dia pon turunkan jam tersebut dan membeleknya.Beliau ternampak tempat bateri jam tersebut & dengan tak sengaja terkuis bateri itu terkeluar dari tempatnya. Entah macamane ada plak bangkai seekor cicak di celah-celah tempat bateri itu.Beliau dengan bangga memberitahu anak buahnya... "OOOO patut la tak jalan,drebarnya mati tersepitttt!!"

2 comments

patutla dah tak jalan , dreber nya mati tersepit..hikhik..lawakla

BeLLa :)   says 18 April, 2009

hahahhahahaahah

sengal..

rupe2 nyer selame nieyh..
cicak lar yg drive jam dinding eak..?

eah,nk roger jam aku yg rosak r..
ner taw kot2 "driver jam tersepitt ker..!!

hahahah

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA





POWER RENJIS