Positif  

Posted by Unknown

Sepasang suami isteri yg tinggal di suatu taman perumahan teres kat mana

ntah le..

suaminya keje kilang je..

isterinya dok umah, tak keja

suatu hari.. suaminya sakit kepala

dan rasa demam2 tak sedap badan..

balik keja ptg tu pi la satu klinik swasta

jumpa doktor untuk rawatan..

doktor nak peksa air kencing..

tapi yang pagi2 punya..

esok pepagi tu, suami pun kencing la

masuk dalam botol tak atas meja..

dgn harapan nanti balik keja..

nak wak pi jumpa doktor utk dipeksa..

isteri dok punggah cari bil letrik

bil air pun sama le dok atas meja..

dok tak dok tangan terkena botol

jatuh pecah, air kencing bertabur..

isteri dah kecut dan takut..

kalau suaminya tahu mampuih le dia..

so, dia kencing ganti dalam botol yg serupa..

harap2 suaminya tak tahu, selamat la dia..

suami balik lepas keja..

mintak botol kencingnya tu..

isteri bagi je ngan selamba..

wak pi jumpa doktor yg kemarin tu la..

lepas peksa doktor senyum je...

TAHNIAH.. Sah Mengandung!

kata doktor pada si suami..

suami melopong terkejut...

terus balik mengadu kat isteri dia..

susah hati bukan main lagi...

isteri nak tau gak apa halnya..

sambil mengeluh dia berkata :

'.. itu lah minah!! abg dok kata dah..

abg dok atas minah pun nak dok atas juga..

selalu sangat minah naik atas abg ni..

haa.. skang apa dah jadi..??? doktor dah sahkan abg pula yang mengandung!!"

isteri tergelak sampai berguling gantang..

suami bersedih dan keliru.. tak menentu

dok pikiaq nanti cemana nak beranak!!

perhatian buat suami2 dan isteri2 :

kalau suami di atas, isterinya akan buncit..

kalau isteri di atas.. suami pula akan buncit!!

zaman la ni ramai yg kita jumpa suami yg buncit dan boroi semacam je..!!!

0 comments

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA