Harta Kita  

Posted by Power Renjis

Perkahwinan Sebuah Perkongsian Ahmad dan Siti sudah lama hidup berumahtangga. Semua perbelanjaan, kereta, rumah dan lain-lain semuanya hasil perkongsian bersama. Malangnya Ahmad tidak pernah berkata begitu.Sebaliknya mengatakan semua harta benda tersebut adalah hasil duitnya.Sehingga timbul perasaan tidak puas hati pada Siti Suatu hari isterinya menegur Ahmad.

Siti : Abang apa la.bila orang tanya kereta siapa.Abang asyik kata kereta abang yang punya.Hampir semua harta dalam rumah ini.Abang kata abang yang punya.
Ahmad : Habis! Abang nak kata apa ?
Siti : Abang kata la harta kita.Katalah kita yang punya.
Ahmad : eemmmm ok la.

Selang seminggu.

Siti : Dari tadi Siti tengok abang tercari-cari sesuatu.Abang cari apa?
Ahmad : Abang cari seluar dalam kita.Siti nampak tak ?
Siti : @#$%^*$%@#@%^^@

Power Renjis : Tidak semua persoalan dan masalah boleh diselesaikan dengan cara yang serupa.Blog Lawak Today sudah kembali normal.

6 comments

Muat ke abg ooi.

tahniah tahniah

yeay! saya tumpang gembira
tahniah :)

kenape plak tak muat din?ha3

Ado gok orghe pompuan pakai hok jante punyo. Confertable ghitewww...

mana zara tau?ade ke?huhu

Ada laaa.... mak teman selalu share dg ayah teman punya hehehe

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA





POWER RENJIS