Dendam  

Posted by Power Renjis

Rumahtangga Minah dan Wahid selalu mengalami krisis.Tidak kira siang atau malam mereka berdua akan bertengkar.Setiap pertengkaran itu pastinya akan menganggu jiran tetangga.Kalau aku mati, aku akan menjadi hantu dan mengorek tanah didepanku untuk keluar mencekik engkau.

Terdengar pekikan itu, Jiran-jirannya terkejut besar dengan ugutan si Wahid terhadap isterinya kerana diketahui Wahid mempunyai ilmu hitam yang sangat luar biasanya.Beberapa hari berlalu, Wahid ditemui mati akibat menjadi mangsa kejadian langgar lari.

Walaupun benci, sebagai isteri Minah telah menguruskan pengebumian suaminya dengan baik.Seminggu selepas itu, jiran tetangga amat kehairanan melihat Minah yang langsung tidak berasa takut dengan ugutan suaminya dahulu. Engkau tidak takut ke dengan sumpahan dan ugutan arwah suami kau dulu? tanya jirannya.

Tidak!!! jawab Minah. Biarkan saja dia mengorek tanah kuburnya tu.Aku dah tanam dia dengan bahagian depan badannya mengadap kebawah didalam kubur.Biarkan saje dia terus mengorek tanah didepannya.Makin dalam la kubur tu nanti.Nak mengorek tanah dan datang mencekik aku konon.Sekarang ape jadi?Biar dia rasakan!!!

P/S Power Renjis : United ranapkan impian Arsenal.H1N1 ragut korban ke-72.Semua pemimpin parti politik semakin kotor bersama parti-parti dan pengikut mereka.

4 comments

way to go! cayalah minah. anda mmg kreatif. hahaha

ngosek nih :-ss

hoho
gile lah. ;p

Kalau letak mengiring, habis kubur orang lain pun kena korek la..

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA





POWER RENJIS