Olimpik Renang O.K.U  

Posted by Power Renjis

Dalam satu temasya sukan olimpik, satu pertandingan renang O.K.U(orang kurang upaya) melibatkan 3 peserta renang yang masing2 mewakili negara Jepun, Amerika dan Malaysia..Peserta dari Jepun tidak mempunyai kedua2 lengannya,manakala peserta dari Amerika pula tidak mempunyai kedua2 belah kakinya sementara peserta dari Malaysia pula tidak mempunyai kedua2 belah tangan dan kakinya...Dengan sokongan kerusi roda dan bantuan coach mereka masing2,peserta tersebut dibawa di garisan permulaan untuk acara 200m renang gaya bebas..

Maka,bermulala acara tersebut...

Pengawai pelepas:Pesertaaaa!!!sediaaaa!!!!POMMMMM!!!

Ketiga2 peserta tersebut dengan pantas terjun dan berenang dengan begitu pantas sekali..Seluruh penonton dalam stadium begitu terpegun melihat kepantasan ketiga2 peserta o.k.u tersebut...Tetapi apa yang menghairankan para penonton peserta dari Malaysia merupakan peserta yang paling pantas berenang berbanding peserta dari jepun dan amerika yang masih mempunyai lengan dan kaki untuk berenang sedangkan peserta Malaysia tersebut tidak mempunyai tangan dan kakinya.Peserta Jepun dan amerika begitu jauh sekali ditinggalkan di belakang peserta malaysia...

Walaubagaimanapun,tiba2 dalam jarak 50m terakhir peserta malaysia tiba2 tenggelam ke dasar kolam renang itu,justeru peserta jepun dan amerika mengambil peluang memintasnya.maka,kalahlah peserta malaysia itu...

Tidak lama kemudian,peserta Malaysia akhirnya diselamatkan oleh anggota penyelamat yang bertugas.Nasib telah meyebelahi peserta Malaysia kerana tidak mati lemas..

Coach:(dengan nada kecewa)awak mengecewakan sayaa!!!awak telah hampir menang tadi!!awak betul2 mengecewakan saya!!!

Peserta Malaysia:Sorry coach,Telinga saya cramp!

0 comments

Post a Comment

ONLINE RADIO & ONLINE TELEVISYEN

FOLLOW, PROMOTE DAN AJAK KAWAN2

Semua artikal lawak yang diterbitkan disini tiada kaitan langsung dengan anda. Diharapkan jangan ada yang menghantar komen mencarut menggunakan nama anonymous. Semua artikal adalah sama sekali tidak logik. Pengunjung normal yang bernama manusia mestilah waras menilai dan wajib paham ini adalah blog lawak! TQ.

KETUA JAJAHAN

PERLUKAN PROJEK


Product :
Billboard. Bunting. Movie Banner/Poster. POP/POS Sign. Standee. Backdrop. Vechicle & Building Wrap. Roll Up System. Window Graphic. Flag. Site Hoardings. Retail Displays. Exhibit & Displays. Labels. outdoor banners. Tents and Awnings. Truck Side Curtains.

All-in-One Printer :
Paper. Wall Paper. Canvas. Fabric. Satin. Tyvek. Covek. Transparent. Coloured and White Sticker. Mesh. Banner Flex. DuraTrans. Synthetic Paper. Backlift and Frontlit Vinly. PVC films.

Some of the organizations we've worked with include :
Warner Bros. Intl,California USA and WB's Worldwide Offices, Village Roadshow Australia and New Zealand, Petronas, Bank Negara, Tenaga Nasional Berhad, Celcom, TM Berhad, TV3, Malaysian Government : MIAT, KEKKWA, KPDN HEP, KDRM, BOMBA WP and more.

UNGM
United Nations Global Marketplace
International Fund for Agricultural Development (IFAD) registration.

WORLDWIDE AGENT WANTED. SMS 013-9140 888 Please Contact powerrenjis@gmail.com

KONGSI GELAP

Para pelawat digalakkan untuk berkongsi apa saja email-email yang menarik bersama.Sila hantar ke alamat email powerrenjis@gmail.com

MALAYSIA

MALAYSIA

ORANG SESAT

KOTAK DERMA





POWER RENJIS

TERLEPAS SUDAH